teamviewer3                   
 Hulp op afstand                   

Onlangs geopend in Oss: EDSAS REPAIR-CENTER. In samenwerking met PPYNENBURG.NL.
Het EDSAS REPAIR-CENTER is gevestigd op Kantsingel 16b in Oss.

Hij is er ... Windows 10 versie 1903 is sinds 22 mei beschikbaar. Vanaf nu wordt elk systeem bij mij hiermee uitgeleverd. 1903 staat voor jaar-maand, maar door allerlei problemen zoals verdwenen bestanden is deze upgrade uitgesteld en dus niet in maart verschenen.

Ik heb nog een paar fraaie oplossingen liggen voor mensen die op vakantie veilig online willen of moeten zijn.

Steeds vaker krijg ik de vraag of ik een klant niet aan een voordeliger (lees gratis) e-mailclient kan helpen dan Outlook, onderdeel van het Office pakket. Ja dat kan.

Zelfs met prima hulpmiddelen blijft het lastig om met wachtwoorden goed om te gaan.
Tegenwoordig zijn we altijd online dus zijn er risico's.

Nog steeds zie ik in de praktijk dat veel computers gebruik maken van een trage harde schijf.
Dat kan veel beter ... met een supersnelle SSD. Tegen relatief weinig kosten heb je dan weer een lekker snel systeem.

Dat samenwerken loont, wordt vaak geroepen. En dat blijkt ook in de praktijk. Sinds 4 weken werkt PPYNENBURG.NL intensief samen met EDSAS Telecom & ICT, wat al tot een leuke kruisbestuiving heeft geresulteerd. Voor PC, MAC & MEER.
De & krijgt nu nog meer betekenis.

Dagelijks word ik benaderd met de vraag wat te doen met bepaalde (verdachte) e-mails. Meestal is dit een vorm van fraude, ook als ze in eerste instantie vertrouwd ogen.

Ik heb een aantal veranderingen doorgevoerd, waardoor u nog beter én breder bediend wordt.
PPYNENBURG.NL is gaan samenwerken met EDSAS Telecom & ICT. Daardoor zijn we beter bereikbaar en kunnen we veel meer diensten aanbieden dan u gewend bent. Geen IK maar WIJ.

 

Internet is geen 'water uit de kraan'. Vrijwel dagelijks bellen klanten mij met klachten over diensten die via het Internet niet (goed) werken. Helaas ligt de oplossing heel vaak buiten mijn macht.

Hoewel ik geen winkel heb, kan ik wel een aantal systemen uit voorraad leveren. Niet nieuw maar refurbished en in prima staat, ik sta er voor 100% achter. Een perfect systeem voor een zacht prijsje.

ServicePlus voorstel


Klanten aan het woord

Facebook logo   recencies van klanten op Facebook

LinkedIn logo  aanbevelingen van klanten op LinkedIn

  reacties per e-mail

PC problemen, dan is er maar één ding dat ik doe en dat is contact opnemen met Pieter. Pieter luistert naar wat er (mogelijk) aan de hand is en een paar uur later draait alles weer op volle toeren en kan ik weer door met mijn werk.
Ik ben daar erg blij mee en vertrouw mijn PC en de inhoud aan niemand anders toe!
Caroline van der Leeuw

Ga naar boven