teamviewer3                   
 Hulp op afstand                   

Dat samenwerken loont, wordt vaak geroepen. En dat blijkt ook in de praktijk. Sinds 4 weken werkt PPYNENBURG.NL intensief samen met EDSAS Telecom & ICT, wat al tot een leuke kruisbestuiving heeft geresulteerd. Voor PC, MAC & MEER. De & krijgt nu nog meer betekenis.

Mijn voorraad SSD's voor de speciale actie is de afgelopen weken snel afgenomen. Ondanks de, nu hogere, inkoopprijs wil ik de aanbieding toch verlengen.

Dagelijks word ik benaderd met de vraag wat te doen met bepaalde (verdachte) e-mails. Meestal is dit een vorm van fraude, ook als ze in eerste instantie vertrouwd ogen.

Ik heb een aantal veranderingen doorgevoerd, waardoor u nog beter én breder bediend wordt.
PPYNENBURG.NL is gaan samenwerken met EDSAS Telecom & ICT. Daardoor zijn we beter bereikbaar en kunnen we veel meer diensten aanbieden dan u gewend bent. Geen IK maar WIJ.

Internet is geen 'water uit de kraan'. Vrijwel dagelijks bellen klanten mij met klachten over diensten die via het Internet niet (goed) werken. Helaas ligt de oplossing heel vaak buiten mijn macht.

Hoewel ik geen winkel heb, kan ik wel een aantal systemen uit voorraad leveren. Niet nieuw maar refurbished en in prima staat, ik sta er voor 100% achter. Een perfect systeem voor een zacht prijsje.

Begin 2019 slim en geef je trage computer een boost met een supersnelle SSD.
Om 2019 goed te beginnen, zolang de voorraad strekt, een Samsung 840 Pro SSD van 512GB in je trage computer voor € 195,- incl. btw.

Wat staat ons in de toekomst te wachten? Dankzij AI (artificial intelligance ofwel kunstmatige intelligentie) zal ons leven snel  en blijvend veranderen.

Mijn eerste certificaat Cyber Security Course: Hackers Exposed! is binnen. Dit is de eerste in een lange reeks, er val zo veel te leren.

Regelmatig wordt mij gevraagd of updates wel of niet geïnstallerd moeten worden. Het is lastig want het kan lang duren en het systeem moet vaak daarna herstart worden.

Vrijwel dagelijks spreek ik mensen die klagen over hun trage systeem.
Is daar wat aan te doen? Jazeker.

ServicePlus voorstel


Klanten aan het woord

Facebook logo   recencies van klanten op Facebook

LinkedIn logo  aanbevelingen van klanten op LinkedIn

  reacties per e-mail

PC problemen, dan is er maar één ding dat ik doe en dat is contact opnemen met Pieter. Pieter luistert naar wat er (mogelijk) aan de hand is en een paar uur later draait alles weer op volle toeren en kan ik weer door met mijn werk.
Ik ben daar erg blij mee en vertrouw mijn PC en de inhoud aan niemand anders toe!
Caroline van der Leeuw

Ga naar boven