teamviewer3                   
 Hulp op afstand                   

Hoe organiseer ik al die inkomende e-mails in mijn Postvak in in Outlook? Ik wil niet alles weggooien.

Al je e-mail in de inbox laten staan en gebruik maken van de zoekfunctie is een veelgebruikte methode. Overzicht bent u op die manier helemaal kwijt en of de resultaten zijn wat ervan wordt verwacht, is maar de vraag.

Beter is het, om submapjes aan te maken in je 'Persoonlijke mappen'. Klik met de rechtermuisknop op 'Persoonlijke mappen' en kies 'Nieuwe map'. Geef deze map een logische naam en sleep alle e-mail uit je 'Postvak In' over dat onderwerp of van de  persoon naar deze map. Klik op je Postvak IN en rangschik op 'van' of 'onderwerp' of anders. Selecteer alle e-mails van die persoon of dat onderwerp en sleep ze in de zojuist aangemaakte submap. Doe hetzelfde met de e-mails uit de map 'Verzonden items', zodat ook uw reacties in dezelfde map zijn opgeslagen. Sorteren doet hij automatisch op datum, zodat ze in een chronologische volgorde staan.

Lees ook de andere tips over Outlook.



LIJST

Ga naar boven